FANDOM

Selamat datang ke Wiki The Casagrandes

Pusat maklumat mengenai siri The Casagrandes (tajuk kerja Los Casagrandes) dibuat khas oleh peminat untuk peminat!

Sebelum menyunting, sila baca dasar wiki untuk mengetahui peraturan dan larangan di wiki ini. Terdapat 25 rencana di wiki ini.

Laman ini tiada hubungan rasmi dengan pihak Nickelodeon, iaitu pencipta dan pemilik The Casagrandes.

Tentang The Casagrandes

The Casagrandes mengikuti pengembaraan harian Ronnie Anne Santiago, seorang gadis berusia sebelas tahun yang tinggal bersama sanak saudaranya, keluarga Casagrande di rumah mereka yang berbilang generasi.

Selanjutnya...

Sertai Kami!

Kini terdapat 25 rencana dan 42 fail.

Kami mengajak ANDA untuk turut menyumbang kepada wiki ini!

Mula-mula sekali, berdaftar untuk membuka akaun peribadi, atau log in jika sudah mempunyai akaun.

Jika anda pengguna baru Wikia, sila bermula dengan pautan-pautan di atas. Jika anda sudah berpengalaman dalam menyunting dan mahu menyumbangkan sebuah rencana mengenai Los Casagrandes, sila ciptakan di dalam petak di bawah:

Sekitar Wiki

Imej Rawak

Wiki
Muat semula untuk imej lain

Tinjauan #1

Episod keluarga Casagrande yang berpusat di The Loud House adakah anda suka lebih baik?
 
0
 
1

Tinjauan ini dibuka di 09:13 pada 15 Januari 2019, setakat ini 1 orang sudah mengundi.

Tinjauan #2

Apa yang akan memberikan "City Slickers"?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan: Watak

Watak kegemaran anda?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu